Het Kröller-Müller toont in samenwerking met Interbest in juli en augustus beelden uit Het begin van een nieuwe wereld op digitale schermen langs de drukste snelwegen van Nederland. Zo kunnen miljoenen Nederlanders en buitenlandse bezoekers kennis maken met de ontwikkeling van moderne sculptuur. In totaal worden 22 van de ruim 100 tentoongestelde beelden getoond in evenzoveel uitingen. Komende week zijn de eerste beelden te zien bij knooppunt Diemen A1/A9 en bij Eindhoven knooppunt Leenderheide A2/A67. De eerste 3 seconden zijn geheel voor het kunstwerk, de tweede 3 seconden geven informatie over de tentoonstelling.

Meindert van den Heuvel, directeur Interbest: ‘Dit is wat we graag doen en waar we goed in zijn. Samen met merken en bureaus zaken uitvergroten en spraakmakend maken. En met een gegarandeerd miljoenenpubliek in de zomer op de snelwegen wordt de tentoonstelling en het Kröller-Müller Museum zichtbaarder dan ooit. En dat verdient het mooiste museum van Nederland.’De creatie van deze campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Interbest en Outatime Consultancy.

Impressie knooppunt Diemen A1/A9